Loading...

Isu Air Jengka 7: ADUN, NGO Dan Wakil Penduduk Jumpa PAIP

Loading...
Isu Air Jengka 7: ADUN, NGO Dan Wakil Penduduk Jumpa PAIP - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Isu Air Jengka 7: ADUN, NGO Dan Wakil Penduduk Jumpa PAIP, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Isu Air Jengka 7: ADUN, NGO Dan Wakil Penduduk Jumpa PAIP
link : Isu Air Jengka 7: ADUN, NGO Dan Wakil Penduduk Jumpa PAIP

Baca juga


Isu Air Jengka 7: ADUN, NGO Dan Wakil Penduduk Jumpa PAIP


KUANTAN - Penyelaras NGO Angkatan Pembela Rakyat (Angkara), Mohd Shukri Mohd Ramli telah mengadakan pertemuan empat mata dengan pihak Pengurusan Air Pahang Berhad (PAIP) di sini hari ini.

Pertemuan yang berjalan secara aman itu adalah berkaitan dengan kontroversi isu air yang melanda Felda Jengka 7 dan Jengka 6 baru-baru ini. Sebelum ini, Shukri turut mendakwa ada unsur sabotaj dalam kes gangguan air pada setiap kali musim perayaan hari raya pada kedua-dua kawasan terbabit.


"Saya mendapat pencerahan dan maklumat lebih terperinci tentang isu air ini. Pertemuan selanjutnya akan diadakan bagi mencari jalan penyelesaian terhadap isu yang telah sekian lama melanda para penduduk di sini", katanya.


Semalam, satu pertemuan juga telah diadakan di Pejabat ADUN Chenor berkaitan perkara ini. YB Ustaz Mujibur Rahman dan jawatankuasa MPKK Jengka 7 telah diberikan taklimat ringkas tentang isu ini oleh PAIP Maran.


Semoga isu air yang melanda kawasan ini setiap kali musim perayaan tidak akan berlaku lagi hendaknya. Penduduk sudah tidak tahan dengan senario yang berlaku. Malahan, ramai yang menganggap insiden ini tidak adil kerana kawasan lain yang mendapatkan air dari loji yang sama tidak bermasalah (Jengka 3, Jengka 4 dan Jengka 5). #PDO


Demikianlah Artikel Isu Air Jengka 7: ADUN, NGO Dan Wakil Penduduk Jumpa PAIP

Sekianlah artikel Isu Air Jengka 7: ADUN, NGO Dan Wakil Penduduk Jumpa PAIP kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Isu Air Jengka 7: ADUN, NGO Dan Wakil Penduduk Jumpa PAIP dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/06/isu-air-jengka-7-adun-ngo-dan-wakil.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Isu Air Jengka 7: ADUN, NGO Dan Wakil Penduduk Jumpa PAIP"

Catat Ulasan

Loading...