Loading...

Tujuh AMK Cabang Pahang Buat Laporan Polis Isu Video Lucah

Loading...
Tujuh AMK Cabang Pahang Buat Laporan Polis Isu Video Lucah - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tujuh AMK Cabang Pahang Buat Laporan Polis Isu Video Lucah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tujuh AMK Cabang Pahang Buat Laporan Polis Isu Video Lucah
link : Tujuh AMK Cabang Pahang Buat Laporan Polis Isu Video Lucah

Baca juga


Tujuh AMK Cabang Pahang Buat Laporan Polis Isu Video Lucah


BENTONG - Satu laporan polis berkaitan penularan video lucah serta tuduhan fitnah Timbalan Presiden PKR Dato’ Seri Azmin Ali telah dibuat di IPD Bentong dekat sini hari ini. Laporan telah dibuat oleh tujuh Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) cabang di Pahang dan wakilnya.

Laporan polis ini di ketuai oleh Wan Muhammad Fitri, Ketua AMK Paya Besar. Turut bersama Ketua AMK Bentong Rezza Sidik yang menjadi tuan rumah dalam tindakan tersebut. 

Lima Cabang lagi diwakili oleh Ketua AMK Temerloh Iqram Maliki Iqrammaliki ,Ketua Mohd Azhar Latif (Bera) ,  Aslam Ahmad (Raub), Danial Abu Bakar (Pekan) dan wakil AMK Jerantut Mohd Zuhri.


Antara lain kesemua mereka menggesa agar siasatan dan tindakan tegas terhadap si pelaku yang telah menyebarkan fitnah terhadap YB Menteri Hal Ehwal Ekonomi, dapat di bawa ke muka pengadilan dengan kadar segera.

"Tuduhan tidak berasas ini tidak lain hanyalah niat jahat untuk mencemarkan arena politik negara dan juga cubaan untuk melumpuhkan penumpuan kerajaan dalam membina semula ekonomi Negara.Harapan kami perkara ini dapat di tangani dengan profesional agar kita dapat menolak politik jijik dan kotor yang hanya menjejaskan nama baik negara tercinta", kata kenyataan tersebut. #PDO



Demikianlah Artikel Tujuh AMK Cabang Pahang Buat Laporan Polis Isu Video Lucah

Sekianlah artikel Tujuh AMK Cabang Pahang Buat Laporan Polis Isu Video Lucah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tujuh AMK Cabang Pahang Buat Laporan Polis Isu Video Lucah dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/06/tujuh-amk-cabang-pahang-buat-laporan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tujuh AMK Cabang Pahang Buat Laporan Polis Isu Video Lucah"

Catat Ulasan

Loading...