Loading...

Kukuh Kerjasama PAS-UMNO, Rangka Strategi Hadapi PRU-15

Loading...
Kukuh Kerjasama PAS-UMNO, Rangka Strategi Hadapi PRU-15 - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kukuh Kerjasama PAS-UMNO, Rangka Strategi Hadapi PRU-15, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kukuh Kerjasama PAS-UMNO, Rangka Strategi Hadapi PRU-15
link : Kukuh Kerjasama PAS-UMNO, Rangka Strategi Hadapi PRU-15

Baca juga


Kukuh Kerjasama PAS-UMNO, Rangka Strategi Hadapi PRU-15


KUANTAN - Kerjasama antara PAS dan UMNO akan diperkukuhkan secara berperingkat dan dari semasa ke semasa termasuk dalam merangka strategi bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU-15).

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, biarpun masih jauh bagi menghadapi PRU-15, namun kerjasama antara dua parti itu perlu dipertingkatkan dan kesannya dapat dilihat dalam beberapa kemenangan pada pilihan raya kecil (PRK) yang diadakan sebelum ini.

“Ini (strategi hadapi PRU-15) antara kandungan dalam Piagam UMNO-Pas yang mana perkembangannya sedang dirunding secara terus menerus antara kedua-dua parti.

“Sudah tentu perbincangan akan melibatkan pelbagai aspek seperti kawasan bertanding, calon dan perundingan untuk mengambil alih kuasa pentadbiran,” katanya dalam sidang akhbar selepas merasmikan Muktamar Tahunan Dewan Muslimat Pas Ke-59 di Pusat Konvensyen Bukit Gambang Resort City (BGRC) di sini hari ini.

Berhubung piagam itu, Abdul Hadi berkata, terserah kepada jawatankuasa teknikal kedua-dua parti untuk mengisytiharkannya. #sumber


Demikianlah Artikel Kukuh Kerjasama PAS-UMNO, Rangka Strategi Hadapi PRU-15

Sekianlah artikel Kukuh Kerjasama PAS-UMNO, Rangka Strategi Hadapi PRU-15 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kukuh Kerjasama PAS-UMNO, Rangka Strategi Hadapi PRU-15 dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/06/kukuh-kerjasama-pas-umno-rangka.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kukuh Kerjasama PAS-UMNO, Rangka Strategi Hadapi PRU-15"

Catat Ulasan

Loading...