Loading...

Senarai 512 Premis Makanan Yang Tawar Menu Rahmah Di Siarkan Kepada Umum !

Loading...
Senarai 512 Premis Makanan Yang Tawar Menu Rahmah Di Siarkan Kepada Umum ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Senarai 512 Premis Makanan Yang Tawar Menu Rahmah Di Siarkan Kepada Umum !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Senarai 512 Premis Makanan Yang Tawar Menu Rahmah Di Siarkan Kepada Umum !
link : Senarai 512 Premis Makanan Yang Tawar Menu Rahmah Di Siarkan Kepada Umum !

Baca juga


Senarai 512 Premis Makanan Yang Tawar Menu Rahmah Di Siarkan Kepada Umum !

KUANTAN - Direktori senarai 512 premis makanan di seluruh negara yang menawarkan Menu Rahmah kini boleh dilayari di pautan https://ift.tt/mLT0KBa bermula jam 5 petang, hari ini.

Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup (KPDN), Fuziah Salleh, berkata melalui pautan itu, ia akan memudahkan orang ramai terutama golongan memerlukan memilih premis yang mereka inginkan untuk menikmati Menu Rahmah.

Katanya, selain itu, peniaga makanan yang menawarkan Menu Rahmah di premis mereka juga boleh mendaftarkannya.

"Setakat ini, 512 premis sudah berdaftar dengan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri (KPDN) di seluruh negara.

"Kementerian berterima kasih kepada peniaga yang berkongsi rezeki dan mengurangkan keuntungan mereka bersama kerajaan dalam meringankan beban rakyat.

"Daripada maklum balas yang diterima setakat ini, ia amat positif dan memberangsangkan tawaran menu berkenaan," katanya.

Fuziah berkata demikian kepada media selepas melancarkan Menu Rahmah peringkat negeri Pahang di sini, hari ini.

Ditanya peniaga makanan yang mendaftar Menu Rahmah di Pahang, Fuziah berkata, sebanyak 18 premis menyediakan menu itu di premis masing-masing setakat semalam.

Katanya, kementerian menyambut baik kerana peniaga menyahut seruan kerajaan untuk melaksanakan Menu Rahmah secara sukarela di Pahang.

"Sebagai contoh Menu Rahmah berharga RM5 yang dijual di Restoran Taj di sini berharga (bernilai asal) RM8.20.

"Namun, kementerian berterima kasih di atas keprihatinan pemilik restoran dengan kuantiti dan kualiti sama," katanya. #sumber



Demikianlah Artikel Senarai 512 Premis Makanan Yang Tawar Menu Rahmah Di Siarkan Kepada Umum !

Sekianlah artikel Senarai 512 Premis Makanan Yang Tawar Menu Rahmah Di Siarkan Kepada Umum ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Senarai 512 Premis Makanan Yang Tawar Menu Rahmah Di Siarkan Kepada Umum ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/02/senarai-512-premis-makanan-yang-tawar.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Senarai 512 Premis Makanan Yang Tawar Menu Rahmah Di Siarkan Kepada Umum !"

Catat Ulasan

Loading...