Loading...

Banjir: Sebanyak 16 Pusat Pemindahan Sementara Masih Di Buka Di Pahang !

Loading...
Banjir: Sebanyak 16 Pusat Pemindahan Sementara Masih Di Buka Di Pahang ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Banjir: Sebanyak 16 Pusat Pemindahan Sementara Masih Di Buka Di Pahang !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Banjir: Sebanyak 16 Pusat Pemindahan Sementara Masih Di Buka Di Pahang !
link : Banjir: Sebanyak 16 Pusat Pemindahan Sementara Masih Di Buka Di Pahang !

Baca juga


Banjir: Sebanyak 16 Pusat Pemindahan Sementara Masih Di Buka Di Pahang !

KUANTAN: Seramai 2,353 mangsa banjir daripada 685 keluarga masih berada di 16 pusat pemindahan sementara (PPS) di Rompin dan Maran, setakat jam 4 petang ini.

Info Bencana Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) memaklumkan, jumlah itu menunjukkan penurunan berbanding 2,684 mangsa daripada 766 ditempatkan di 19 PPS.

Berdasarkan rekod Rompin kekal dengan mangsa banjir tertinggi dengan 2,340 orang daripada 683 keluarga manakala Maran pula membabitkan 13 orang daripada dua keluarga, lapor Berita Harian.

Sementara itu, berdasarkan maklumat dalam laman sesawang Jabatan Pengairan dan Saliran (JPS) pula, Sungai Keratong di Jambatan Bahau, Keratong, Rompin masih merekodkan bacaan paras air melepasi tahap bahaya, setakat jam 4.45 petang ini.

Tiga paras air sungai pula iaitu Sungai Pahang di Paloh Hinai, Pekan; Sungai Pahang di Lubuk Paku, Maran dan Sungai Bera di Jambatan Sungai Bera pula melepasi tahap amaran.

Dua sungai yang mencatat paras air melepasi tahap waspada ialah Sungai Jempol di Rancangan Felda Jengka, Maran dan Sungai Triang di Triang, Bera. #sumber



Demikianlah Artikel Banjir: Sebanyak 16 Pusat Pemindahan Sementara Masih Di Buka Di Pahang !

Sekianlah artikel Banjir: Sebanyak 16 Pusat Pemindahan Sementara Masih Di Buka Di Pahang ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Banjir: Sebanyak 16 Pusat Pemindahan Sementara Masih Di Buka Di Pahang ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/03/banjir-sebanyak-16-pusat-pemindahan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Banjir: Sebanyak 16 Pusat Pemindahan Sementara Masih Di Buka Di Pahang !"

Catat Ulasan

Loading...