Loading...

Kapten Sri Pahang Mahu 'Kekalkan' Aksi Konsisten Dalam Baki Saingan Liga Super

Loading...
Kapten Sri Pahang Mahu 'Kekalkan' Aksi Konsisten Dalam Baki Saingan Liga Super - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kapten Sri Pahang Mahu 'Kekalkan' Aksi Konsisten Dalam Baki Saingan Liga Super, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kapten Sri Pahang Mahu 'Kekalkan' Aksi Konsisten Dalam Baki Saingan Liga Super
link : Kapten Sri Pahang Mahu 'Kekalkan' Aksi Konsisten Dalam Baki Saingan Liga Super

Baca juga


Kapten Sri Pahang Mahu 'Kekalkan' Aksi Konsisten Dalam Baki Saingan Liga Super

KUANTAN: Kapten Sri Pahang FC, Sergio Aguero akan memastikan aksi konsisten dikekalkan pada baki saingan Liga Super.

Pemain naturalisasi itu berkata, berada di kedudukan ketiga terbaik liga ketika ini perlu dipertahankan, sekali gus mengelak pasukan lain memintas.

"Setakat ini, kami berpuas hati dengan pencapaian ini dan sentiasa cuba meningkatkan prestasi pada setiap perlawanan. Kedudukan ketiga ini juga kerana pasukan melakukan kerja yang baik dan sentiasa berusaha mencatat kemenangan," katanya.

Ditanya perkara yang dilakukan untuk mengekalkan prestasi konsisten, Aguero dan rakan sepasukan menganggap setiap perlawanan ibarat seperti final.

"Selain itu, segala arahan yang diberikan oleh ketua jurulatih, Fandi Ahmad akan dilakukan untuk memastikan keputusan positif buat pasukan," katanya.

Mengulas kemenangan besar 5-0 ke atas Kelantan FC 23 Jun lalu, pemain kelahiran Argentina itu gembira dengan keputusan itu selepas dia turut menjaringkan satu gol.

"Dengan jaringan ini saya harap dapat meneruskan prestasi terbaik buat skuad Tok gajah apabila berdepan Selangor FC pada 9 Julai depan," katanya. #sumber



Demikianlah Artikel Kapten Sri Pahang Mahu 'Kekalkan' Aksi Konsisten Dalam Baki Saingan Liga Super

Sekianlah artikel Kapten Sri Pahang Mahu 'Kekalkan' Aksi Konsisten Dalam Baki Saingan Liga Super kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kapten Sri Pahang Mahu 'Kekalkan' Aksi Konsisten Dalam Baki Saingan Liga Super dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/06/kapten-sri-pahang-mahu-kekalkan-aksi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kapten Sri Pahang Mahu 'Kekalkan' Aksi Konsisten Dalam Baki Saingan Liga Super"

Catat Ulasan

Loading...