Loading...

Bomba Rancang Untuk Tambah 12 PBS Ditubuhkan Di Pahang Menjelang 2025

Loading...
Bomba Rancang Untuk Tambah 12 PBS Ditubuhkan Di Pahang Menjelang 2025 - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bomba Rancang Untuk Tambah 12 PBS Ditubuhkan Di Pahang Menjelang 2025, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bomba Rancang Untuk Tambah 12 PBS Ditubuhkan Di Pahang Menjelang 2025
link : Bomba Rancang Untuk Tambah 12 PBS Ditubuhkan Di Pahang Menjelang 2025

Baca juga


Bomba Rancang Untuk Tambah 12 PBS Ditubuhkan Di Pahang Menjelang 2025

 

KUANTAN: Sebanyak 12 Pasukan Bomba Sukarela (PBS) akan ditubuhkan di Pahang menjelang tahun 2025.

Exco Kerajaan Tempatan, Perumahan, Alam Sekitar dan Teknologi Hijau Pahang, Datuk Seri Johari Harun berkata, kini terdapat 30 PBD yang berfungsi membantu anggota Jabatan Bomba dan Penyelamat melakukan kerja awalan tugasan mereka.

“Kita sebagai kerajaan negeri perlu memberikan sokongan dan memperkasa PBS ini secara menyeluruh termasuk menyediakan insentif kerana mereka menjaga negeri serta rakyat di Pahang,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika sidang media sejurus majlis penyerahan geran PBS kepada 30 wakil PBS di ibu pejabat Jabatan Bomba dan Penyelamat Indera Mahkota, di sini, hari ini.

Para penerima mendapat geran RM3,000 sumbangan Kerajaan Pusat dan RM2,000 daripada Kerajaan Negeri dalam majlis itu. #sumber



Demikianlah Artikel Bomba Rancang Untuk Tambah 12 PBS Ditubuhkan Di Pahang Menjelang 2025

Sekianlah artikel Bomba Rancang Untuk Tambah 12 PBS Ditubuhkan Di Pahang Menjelang 2025 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bomba Rancang Untuk Tambah 12 PBS Ditubuhkan Di Pahang Menjelang 2025 dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/07/bomba-rancang-untuk-tambah-12-pbs.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bomba Rancang Untuk Tambah 12 PBS Ditubuhkan Di Pahang Menjelang 2025"

Catat Ulasan

Loading...