Loading...

Salahuddin Ayub Alami Pendarahan Otak, Menjalani Pembedahan Di HSB Alor Setar

Loading...
Salahuddin Ayub Alami Pendarahan Otak, Menjalani Pembedahan Di HSB Alor Setar - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Salahuddin Ayub Alami Pendarahan Otak, Menjalani Pembedahan Di HSB Alor Setar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Salahuddin Ayub Alami Pendarahan Otak, Menjalani Pembedahan Di HSB Alor Setar
link : Salahuddin Ayub Alami Pendarahan Otak, Menjalani Pembedahan Di HSB Alor Setar

Baca juga


Salahuddin Ayub Alami Pendarahan Otak, Menjalani Pembedahan Di HSB Alor Setar

KUALA LUMPUR: Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup Datuk Seri Salahuddin Ayub telah disahkan mengalami pendarahan otak oleh doktor pakar, kata Setiausaha Akhbar Menteri Nur Syakirin Husnal.

Menerusi kenyataan pagi ini, beliau berkata Salahuddin kini sedang menjalani pembedahan di Hospital Sultanah Bahiyah di Alor Setar.

"Pihak keluarga Datuk Seri Salahuddin Ayub mengucapkan terima kasih atas semua doa, sokongan dan ingatan kepada beliau," katanya.

Semalam, Salahuddin dikejarkan ke hospital berkenaan untuk mendapatkan rawatan pada pukul 10.15 malam selepas mengalami mual dan muntah-muntah.

Sebarang perkembangan mengenai kesihatan Salahuddin akan dimaklumkan dari semasa ke semasa, menurut kenyataan itu. #sumber



Demikianlah Artikel Salahuddin Ayub Alami Pendarahan Otak, Menjalani Pembedahan Di HSB Alor Setar

Sekianlah artikel Salahuddin Ayub Alami Pendarahan Otak, Menjalani Pembedahan Di HSB Alor Setar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Salahuddin Ayub Alami Pendarahan Otak, Menjalani Pembedahan Di HSB Alor Setar dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/07/salahuddin-ayub-alami-pendarahan-otak.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Salahuddin Ayub Alami Pendarahan Otak, Menjalani Pembedahan Di HSB Alor Setar"

Catat Ulasan

Loading...